Тавсиф

Намуди зоҳирии услубӣ, овози ширин ва ҳаракатҳои ҳамвор бидуни интихоби дурусти бӯи атр чӣ гуна аст? Нақше, ки бӯйҳо дар ҳаёти мо мебозанд, баҳо додан душвор аст. Аксар вақт аз чашмони худ  дида мо ба ҳисси бӯй бештар эътимод дорем. Одаме нест, ки атрро дӯст надорад. Мисли ишқ, атрњо дастнорасанд. Танҳо атрҳо либоси мураккабтаринро пурра мекунанд.

Ширкати «LA FEEL» ба шумо доираи васеи атрҳоро пешкаш мекунад. Инҳо маҳсулоти баландсифати брендҳои маъруф ва ҷаҳонӣ буда, ҳар кас метавонад бӯи дилписанди худро пайдо кунад ва ё ба наздикони худ тӯҳфа кунад. Ширкат танҳо маҳсулоти сертификатсияшудаи баландсифатро мефурӯшад. Маҷмӯи васеи атрҳои брендї, ки дар якҷоягӣ бо нархи мувофиқ, имкон медиҳад, ки хушбӯйҳоро аз брендҳои гуногун, аз қабили Chanel, D@G, Christian Dior, Chloe, Versace, Givenchy ва ғайра харед. Ҳар рӯз каталоги парфюмерияи мо бо шумораи зиёди атрҳо пур мешавад. Парфюмерияҳое, ки дар каталог пешниҳод шудаанд, ба таври қатъӣ мувофиқи формулаҳои тамғаҳои маъруф сохта шудаанд. Дар як муддати кӯтоҳ, ширкати “LA FEEL” ба муваффақиятҳои зиёд ноил гардид. Аз љумла заминаи васеъи муштариён, рақобатпазирӣ, шабакаи васеи мағозаҳо, эътимоднокии муштариён ва ғайраро доро мебошад.

Мо боварӣ дорем, ки интихоби атрҳои равғанӣ аз Фаронса ва Аморати Муттаҳидаи Араб ба ҳар як зан хушнуд хоҳад буд.

Суратҳо